15 listopada br. Multikino zaprasza do udziału w 11. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników pokazu czeka niemal 300 starannie wyselekcjonowanych reklam z całego świata, które po raz pierwszy zostaną zaprezentowane w cyfrowej jakości!
Noc Reklamożerców to unikalna w skali całego świata impreza filmowa, złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy organizowane od ponad 30 lat, w 40 krajach. W tym roku w Polsce Noc Reklamożerców odbędzie się po raz 22, a w kinach sieci Multikino po raz 11! Co ważne tym razem po raz pierwszy dla polskich Reklamożerców program zostanie wyemitowany nie jak dotychczas z DVD lecz z cyfrowych plików (DCP) z wykorzystaniem nowoczesnych, kinowych projektorów cyfrowych!
Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ponad 5000 tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. W tym roku na uczestników czeka bardzo bogaty program, dzięki któremu w trakcie jednej nocy będą mogli zobaczyć prawie 300 reklam.
W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat. Multikino tak samo, jak w ubiegłych latach przygotowało dodatkowe atrakcje. W salach odbędą się konkursy z nagrodami, a w kinowych barach na Reklamożerców będą czekały specjalne oferty - wybrane przekąski oraz napoje będą w atrakcyjnych cenach.
Program Nocy Reklamożerców 2013:
Start: 21:00
• 5 godzin super zabawy
• prawie 300 reklam z 50 Państw
• Po raz pierwszy reklamy w cyfrowej jakości (program gramy z cyfrowych plików, z wykorzystaniem cyfrowych projektorów kinowych)
• wielkie kino w reklamie: Nowa Fala, Kino Drogi, James Bond
• kraje Europy Środkowej wciąż w awangardzie kreatywności: Ukraina, Białoruś, Rosja, Kazachstan, Węgry, Serbia i Słowacja
• pierwszy raz wśród reklamożerców: Belize i Jamajka
• George Clooney nie reklamuje tylko Nespresso
• pomimo dramatycznych wydarzeń Egipt nadal oazą kreatywności
• eksplozja humoru w reklamach autralijskich i nowozelandzkich
• wspaniałe produkcje reklamowe prezentowane przez Advertising Producers Association
• to było tak niedawno, czyli Reklama rosyjskiej kiełbaski Cherkashin
• niezminnnie klasyka reklamożerców: Bob i jego Fiat 131, duuuuże butelka Perrier i muchobójczy Super Timor i zaraźliwa czekolada Leo
Bilety na tegoroczną Noc Reklamożerców można kupować od 4 października w kasach kin sieci Multikino, w których odbywa się wydarzenie oraz przez stronę www.multikino.pl
Bilet ulgowy obowiązuje z ważną legitymacją studencką lub uczniowską dla uczniów pełnoletnich. Bilety grupowe oraz bilety z kodem promocyjnym z Fan Page’a Multikino Polska można nabyć tylko w kasie kin.
Ceny biletów
Bydgoszcz, Kielce, Rybnik, Lublin, Rzeszów, Szczecin, Zabrze:
normalny – 29,00 zł
ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską (18+) – 24,00 zł
grupowy (pow. 15 os. w kasie kina) – 24,00 zł
cena z kodem zniżkowym Facebook (ważne tylko do 10 listopada włącznie) – 21,00 zł
Portal resinet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i wypowiedzi zamieszczanych przez internautów. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Drogi użytkowniku! Trafiłeś na archiwalną wersję działu kinowego. Filmowe newsy, bieżący repertuar kin oraz filmotekę znajdziesz w nowej odsłonie serwisu.