Kolejna zwariowana tragikomedia twórcy HISZPAŃSKIEGO CYRKU - mistrza czarnego humoru, brawurowej satyry i zjadliwej ironii. Tym razem Álex de la Iglesia wyśmiewa medialny cyrk i pragnienie sławy, nie zostawiając suchej nitki na nikim: pazernych dziennikarzach, nieznających granic PR managerach i żądnej sensacji gawiedzi.
Roberto to spec od marketingu i autor powszechnie znanego hasła reklamowego Coca-Coli sprzed lat. Dziś jednak nikt o tym nie pamięta, a sfrustrowanego Roberto nikt nie chce zatrudnić. Nieoczekiwanie szansa na zmianę złej passy pojawia się, gdy mężczyzna spada z rusztowania w ruinach rzymskiego amfiteatru w Kartagenie. Zawieszony pomiędzy życiem a śmiercią, z prętem wbitym w głowę, staje się natychmiast pożywką dla dziennikarzy, podczas gdy ekipy ratunkowe głowią się, jak go uwolnić. Zdesperowany Roberto postanawia wykorzystać sytuację: zatrudnia agenta, by zbić fortunę na ekskluzywnych wywiadach i zapewnić rodzinie lepszą przyszłość. Sprzeciwia się temu jego kochająca żona (nominowana do Nagrody Goya Salma Hayek). Tymczasem żądny sukcesu agent dochodzi do wniosku, że uratowanie jego klienta to koniec lukratywnego biznesu...
Portal resinet.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy i wypowiedzi zamieszczanych przez internautów. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
Drogi użytkowniku! Trafiłeś na archiwalną wersję działu kinowego. Filmowe newsy, bieżący repertuar kin oraz filmotekę znajdziesz w nowej odsłonie serwisu.