Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Multikino Media, K2 i Starcom Mediavest Group zapraszają na Cannes Lions Imagination Day - jedyny w Polsce pokaz najbardziej kreatywnych kampanii i filmów reklamowych z całego świata, który odbędzie się 29 października 2015 roku, o godzinie 19.30, w wybranych kinach sieci Multikino!
Impreza organizowana jest w Polsce już po raz dziesiąty i na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń związanych z reklamą, z roku na rok poszerza swoje grono fanów i bije rekordy popularności.
Pokaz Cannes Lions Imagination Day to niepowtarzalna okazja, aby zobaczyć najlepsze kampanie i filmy reklamowe z całego świata, nagrodzone w tegorocznej 62. edycji prestiżowego międzynarodowego konkursu reklamowego Cannes Lions. Prezentowane prace są wyznacznikiem kreatywności, innowacji i standardów w nowoczesnej komunikacji reklamowej, której celem jest budowanie żywych i wartościowych relacji między marką a konsumentem.
Zapraszamy zatem wszystkich entuzjastów dobrej reklamy! Wieczorny pokaz zainspiruje uczestników dużą dawką kreatywności, pobudzi wyobraźnię, rozbawi, zachwyci, poruszy i zaskoczy. Wobec tego, co pokażemy podczas Cannes Lions Imagination Day, nie można być obojętnym.
Pokaz odbędzie się 29 października, jednocześnie aż w 11 miastach Polski, w wybranych kinach sieci Multikino: Warszawa Złote Tarasy, Warszawa Ursynów, Wrocław Arkady Wrocławskie, Kraków, Poznań Stary Browar, Gdańsk, Katowice, Lublin, Rzeszów, Olsztyn, Bydgoszcz i Łódź (Silver Screen)!
Dodatkowo, pokaz w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie poprzedzony będzie wręczeniem statuetek polskim agencjom reklamowym, które wyróżniono na tegorocznym festiwalu Cannes Lions oraz najlepszym zespołom konkursu Young Creatives Eurobest.